Retururi

INSTRUCŢIUNI "PAS CU PAS"

Dacă doriți ca să folosi dreptul care vi se cuvine de a anula contractul de vânzare a produsului, vă rugăm să ne trimiteți în forma aleasă de dvs. (mesaj e-mail sau prin scrisoare recomandată.) declaraţia de renunţare - puteți folosi modelul de contract postat pe partea de jos a paginii, sau trimis în confirmarea comenzii, precum și urmând instrucțiunile "pas cu pas".

Instrucțiuni pentru Clienții cu cont de utilizator

zwrot-kroki-RO

PASUL 1.
Logaţi-vă pe 4fstore.ro indicând propriul loghin și parola. Apoi, în colțul din dreapta sus al paginii, faceți clic pe "Contul dvs.".

PASUL 2.
În meniul din stânga, faceți clic pe fila "NOTIFICĂRI", apoi pe "Notificare retur". Apare comanda dvs Faceţi clic pe "DETALII apoi "RENUNŢ".

PASUL 3.

Apare un formular în care trebuie să bifaţi produsul pe care doriți să îl returnaţi și introduceți numărul de bucăţi.

PASUL 4.
În câmpul următor, introduceți motivul pentru care doriți să returnaţi produsul.

PASUL 5.
Introduceţi numărul cardului cu codul SWIFT şi codul IBAN. 

PASUL 6.
Trimiteți cererea făcând clic pe tasta "TRIMITE NOTIFICAREA".


Instrucțiuni pentru clienții care nu au cont de utilizator

zwrot-mail-RO

Trimiteţi mesajul e-mail pe adresa suport@4fstore.ro. In titlu, introduceți „Rezilierea contractului, a comenzii nr…:”, iar în text, treceţi numele şi prenumele, numărul de comandă, și informaţia despre produsul pe care doriți să-l returnaţi, adresă de ridicare.

 




Finalizarea notificării

(identică în ambele cazuri de mai sus)


PASUL 1.

Aşteptaţi să primiţi un e-mail cu confirmarea de primire a notificării. În mesaj veți găsi numărul de retur indispensabil al produsului achiziţionat (pe care trebuie să îl scrieţi pe coletul adresat) împreună cu adresa, la care vă rugăm să returnaţi produsul.

PASUL 2.

Ambalaţi produsul returnat împreună cu modelul de renunţare la contract cu semnat de către dvs., (ataşat la coletul trimis la dvs. cu marfa). Vă rugăm împachetaţi originalul notei de decontare (sau copia facturii).

PASUL 3.

Vă rugăm să aşteptaţi curierul cine va ridica coletul. Asistenţa 4F o să vă contacteze pentru a vă informa despre data de deplasare a curierului.

PASUL 4.

Returnarea mijloacelor cuvenite are loc în câteva zile de lucru de la data primirii coletului. În cazul:

  • plăţilor realizate prin sistemul PayPal – direct în contul PayPal,
  • plăţilor realizate cu ajutorul card-ului – direct în contul card-ului,
  • plata la primire – în contul indicat de către client.

 


Departamentul de Retur și Reclamații | Magazinul on-line

Deschis de luni până vineri între ore 09:00-17:00

tel.:    031 630 23 32

e-mail:   [email protected]4fstore.ro


Newsletter

Aboneaza-te la newsletter-ul deja acum!

Vă vom informa cu privire la promoții, vânzări la preţ redus și oferte speciale. Protejăm datele dvs. - vă poţi dezabona oricând din lista de adrese e-mail.

Alătură-te nouă

Toate drepturile rezervate © 2009-2018 4fstore.ro