RETURURI

Retragere din contract în magazinul online

Dacă vrei să beneficiezi din dreptul de retragere din contract de vânzare-cumpărare, trimite-ne declaraţia de retragere într-un mod ales de tine (de exemplu prin e-mail sau scrisoare recomandată) – poţi folosi modelul de contract în jos sau cel trimis cu confirmarea comenzii şi de asemenea poţi folosi instrucţiuni de mai jos

Instrucţiuni pentru Clienţi care nu au Contul de utilizator

Instrukcja dla Klientów nie posiadających Konta użytkownika

Trimite un e-mail la adresă suport@4fstore.ro – cu subiectul “Retragere din contract, comanda nr. …:” şi indică în coprul e-mailului prenumele şi numele tău, numărul comenzi cu informaţie cu privire la articol specific returnat şi motivul returnării, adresă de e-mail, adresă de contact, nr. de telefon, nr. contului bancar.

Ţine minte că retururi sunt depuse şi examinate în conformitate cu Regulamentul magazinului online în vigoare şi cu reguilile de protecţie a datelor personale. Informaţii detaliate pot fi găsite în Regulamentul magazinului online şi anexele acestuia.

Instrucţiuni pentru Clienţii care au Contul de utilizator

PASUL 1.

Accesează la 4fstore.ro indicând login-ul şi parola ta. Apoi, dă click pe “Contul tău” în colțul din dreapta sus.

PASUL 2.

Dă click pe „CERERILE MELE” în meniul pe partea stângă.

PASUL 3.

Când va aparea o listă de cereri, dă click pe buton pe partea dreaptă “Cere Retragere din contract/Reclamaţie”.

KROK 3.

PASUL 4.

În câmpul „Selectează comanda” selectează comanda în care se află articol returnat şi dă click pe “mai departe”.

KROK 4.

PASUL 5.

Selectează „Tipul de cerere” Retragere din contract.

KROK 5.

PASUL 6.

În câmpul următor indică numărul tău de cont bancar.

KROK

PASUL 7.

În câmpul „Articole în această comandă” selectează articole returnate.

PASUL 8.

În câmpul “Informaţii suplimentare” poţi indica motivul pentru care vrei să te retragi din contract.

PASUL 9.

Trimite cererea dând click pe butonul “TRIMITE CEREREA”

Ţine minte că retururi sunt depuse şi examinate în conformitate cu Regulamentul magazinului online în vigoare şi cu reguilile de protecţie a datelor personale. Informaţii detaliate pot fi găsite în Regulamentul magazinului online şi anexele acestuia.





Finalizarea cererii

(identică în ambele cazuri de mai sus)

PASUL 1.

Aşteaptă confirmarea de recepţionare a cererii prin e-mail. Vei găsi numărul necesar de returnare a mărfii achiziţionate în corpul e-mailului (numărul trebuie scris pe pachetul expediat) cu adresa de returnare a mărfii.

PASUL 2.

Ambalează marfa returnată cu declaraţia de retragere din contract semnată de tine şi cu dovada de achiziţie – de exemplu: copia facturii sau nota de plată (care au fost anexate la pachetul cu marfa expediată la tine)

PASUL 3.

Vă rugăm să aşteptaţi curierul cine va ridica coletul. Asistenţa 4F o să vă contacteze pentru a vă informa despre data de deplasare a curierului.

Returnarea mijloacelor cuvenite are loc în câteva zile de lucru de la data primirii coletului. În cazul:

  • plăţilor realizate prin sistemul PayPal – direct în contul PayPal,
  • plăţilor realizate cu ajutorul card-ului – direct în contul card-ului,
  • plata la primire – în contul indicat de către client.

ATENŢIE!

În cazul retragerii din contract rambursăm toţi banii primiţii de la tine cu excepţia cheltuelilor suplimentare suportate de tine care s-au efectuat din cauza modului de expediere ales (altul decât cel mai scump oferit).

Informaţii detaliate privind retragere din contract pot fi găsite în Regulament şi axexele acestuia.