Regulament

REGULAMENT VALABIL DIN DATA DE 11.04.2017

Preambul:


Acest decret stabilește termenii și condițiile generale de vânzare a bunurilor și obiectul vânzării, precum și normele pentru furnizarea de servicii electronice de către compania sub denumirea OTCF S.A. cu sediul în Wieliczka (str. Grottgera 30, 32-020 Wieliczka), prin intermediului site-ului http://4fstore.ro/ şi a magazinului https://4fstore.ro.

Aceste condiţii vor avea semnificaţia de4 mai jos:

Magazin - 4F magazin prin Internet 4F, disponibil la adresa http://4fstore.ro/, ţinut de compania OTCF S.A. cu sediul în Wieliczka (str. Grottgera 30, 32-020 Wieliczka), înregistrată de Judecătoria Districtuală pentru Cracovia - Centru din Cracovia, cea de a XII-cea Secţie Economică a Registrului Naţional Juridic sub numărul KRS (RJN): 0000555276, NIP (CIF): 9451978451, REGON (CUI) 356630870, adresa e-mail [email protected], număr telefon 031.630 23 32.

Vânzător – compania sub denumirea OTCF S.A. cu sediul în Wieliczka (str. Grottgera 30, 32-020 Wieliczka), înregistrată de Judecătoria Districtuală pentru Cracovia - Centru din Cracovia, cea de a XII-cea Secţie Economică a Registrului Naţional Juridic sub numărul KRS(RJN): 0000555276, NIP (CIF): 9451978451, REGON (CUI) 356630870, valoarea capitalului social în valoare de 7,384 500.00 PLN, care deţine magazinul pe Internet la adresa http://4fstore.ro/.

Client – persoană fizică sau grup de persoane care acționează în calitate de sindicate, de cumpărare, inclusiv posesia, care utilizează sau fabricarea de consumul de produse sau servicii pe cale electronică, fiind în afara activității sale profesionale.

Cont de client (Cont Utilizator) - toate datele furnizate de dumneavoastră în contul de înregistrare, printre altele, utilizate pentru punerea în aplicare a contractelor, urmărirea istoricul comenzilor plasate, depistarea plângere sau rezilierea contractului depuse.

Bunuri de larg consum (Marfa) – mobilitatea în magazin, face obiectul contractului de vânzare între Client și Vânzător.

Perioada de executie a comenzii – perioada în care Vânzătorul se pregătește să expedieze bunurile comandate, inclusiv timpul de livrare.

Zile lucrătoare - toate zilele săptămânii de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor.

Plângere – o procedură în vigoare, în cazul unui defect fizic al mărfurilor.

Garantie – Procedura (temei juridic) luate pentru a lua responsabilitatea de către Vânzător ca urmare a unui defect fizic dezvăluit (lipsa de conformitate) a Mărfurilor.

Contract de servicii – un serviciu specificat în contract, pentru a realiza care sunt necesare pentru ambele părți, și anume. Vânzătorul este obligat să vândă bunurile și să le livreze la client, iar clientul este obligat să plătească suma pentru serviciul specificat în suma de contract pentru vânzarea de bunuri de către Vânzător și sumele pentru livrarea produselor comandate.

Driver durabil – materiale (hârtie, CD / DVD, memorie externă, card de memorie, hard disk) sau instrument (e-mail, SMS-uri), care permite Clientului sau Vânzătorului la stocarea mesajelor într-un mod care să permită accesul în viitor pentru a le în momentul potrivit în scopul acesta servește.

Produs defect – un produs care, la data achiziției, în ceea ce privește prezentarea acesteia, utilizarea preconizată și consumului, nu este sigur și poate provoca pagube importante.

Contract la distanță – un contract încheiat cu absența simultană a ambelor părți, organizate în cadrul de realizare a distanței cu utilizarea exclusivă a cel puțin un mijloc de comunicare la distanță - cumpărare în magazin.

Defecte fizice ale Mărfurilor – incompatibilitatea Mărfurilor cu contractul de vânzare în cazul în care marfa:
a) nu corespunde descrierii dezvoltate de către vânzător și au aceleași caracteristici ca și produsele care au fost prezentate consumatorului ca mostră de către vânzător sau model;
b) nu corespunde niciunei scopuri specifice, conform cerințelor de client, pentru care consumatorul a fost informat și care au fost acceptate cu semnarea contractului de vânzare;
c) nu îndeplinește obiectivele care sunt utilizate în mod obișnuit produse de același tip;
d) acestea sunt bunuri de același tip au parametri standard în ceea ce privește calitatea și performanța, pe care consumatorul se poate aștepta în mod rezonabil, ținând seama de natura produsului și declarațiile publice în ceea ce privește caracteristicile sale prezentate de Vânzător, producătorul sau reprezentantul său, în special prin publicitate sau de a scrie pe eticheta produsului.
Defect sau o deteriorare a bunurilor, pentru care clientul a fost informat înainte de a face o achiziție nu este un defect de fizică.

Servicii – activități desfășurate de Vânzător, care conține:
a) Serviciul Vânzări - vânzări de bunuri electronice de larg consum, de exemplu. prin magazin,
b) Serviciul Newsletter - buletinul informativ gratuit pentru a trimite clienților.

Newsletter – buletin informativ publicat și trimise clienților de către vânzător în format electronic, care conține între altele, informațiile privind magazinul online oferă și bunuri de larg consum legate de călătorie disponibile în Magazinul online.

Regulamentul actual a fost elaborat cu prevederile Codului complet al Ordonanței de procedură civilă nr 21/1992 privind protecția consumatorilor, Decretul nr 34/2014 a drepturilor extraordinare a consumatorilor în cadrul contractelor cu persoanele care îndeplinesc funcții profesionale, Legea nr 365/2002 privind comerțul electronic, Legea nr 449/2003 privind vânzarea de bunuri și garanțiile conexe, și a făcut în conformitate cu prevederile Termenilor generale ale acestui site web, „Prelucrarea datelor cu caracter personal“ și ,,Politica de utilizare a fişierelor cookie."



CUPRINS:

I. Obiectul serviciului oferit de către Vânzător (Contract de servicii)
II. Metode de comunicare cu Clientul
III. Preţ
IV. Metode de depunere a comenzii
V. Forma şi termenul de plată
VI. Realizarea comenzilor depuse
VII. Cheltuielile de livrare
VIII. Dreptul de retragere din contract și consecințele
IX. Reclamaţii cu privire la Mărfuri
X. Cerințele tehnice necesare pentru a îndeplini conformitatea cu sistemul de comunicare și de informare utilizate de Vânzător
XI. Serviciul Newsletter
XII. Reclamaţii cu privire la serviciile electronice
XIII. Protecţia datelor cu caracter personal
XIV. Politica de Confidenţialitate
XV. Proprietate Intelectuală
XVI. Responsabilitate
XVII. Prevederi finale




I. Obiectul serviciului oferit de către Vânzător (Contract de servicii)

Pe site-ul Magazinului, Vânzătorul oferă Clienților, îmbrăcăminte sportivă pentru femei, bărbați și pentru copii și încălțăminte, accesorii de îmbrăcăminte (headbands, pălării, antifoane, mănuși, șosete, eșarfe), genți și accesorii (schi, ciclism, turism, măsuri de protecție și îngrijire pantofi, portofele și balsam de buze). Produsele sunt compatibile cu prevederile legii române. Clientul este obligat să plătească pentru bunuri și pentru livrarea Mărfurilor de pe site-ul Magazinului.

Vanzatorul se angajează să ofere Clienților Produse care nu are defecte fizice.
Vânzătorul poate, în orice moment face modificări gamei de produse vândute pe Site-ul său, fără a aduce atingere respectării Comenzilor care au fost deja depuse de către Clienți.

 

II. Metode de comunicare cu Clientul

1. Vanzatorul oferă informații cu privire la contractul de vânzare prin intermediul nr. de telefon 031.630 23 32, de Luni până Vineri între orele 9.00 – 17.00. Taxa pentru fiecare apel va fi taxat conform tarifului operatorului și clientul va fi plătit de către Client.

2. Vânzătorul se contactează cu Clientul prin e-mail sau prin telefon, în cazul în care aveți nevoie pentru a clarifica orice detalii ale comenzii plasate de către Client. În acest caz, costurile sunt suportate de către Vânzător.

 

III. Preţ

1. Prețurile pentru produsele oferite pe site-ul magazinului sunt prezentate în leul românesc și includ TVA (în conformitate cu legile în vigoare, în general), aplicabile la data la care Comanda a fost înregistrată și confirmată.

2. Prețurile nu includ costurile de livrare, care sunt servite la plasarea comenzi pentru produse specifice. Costurile de livrare depind de metoda de plată aleasă de către client, precum și valoarea achizițiilor de produse. Descrierea detaliată a costurilor și termenii de livrare este disponibvilă sub ,,Costurile de Livrare”.

3. Pretul pentru Marfa devine obligatorie după confirmarea de primire de către Vânzător a unui ordin plasat de către client și după începerea contractului; prețul nu va fi schimbat, indiferent de schimbările de preț în Magazin, care pot include diverse Mărfuri în timpul executării unui contract.

 

IV. Metode de depunere a comenzii

1. Magazinul vinde bunuri prin intermediul Internetului. Informații despre bunurile oferite de Vânzător, descrierea detaliată a acestora, împreună cu indicarea principalelor caracteristici lor (scop, metoda de utilizare) este dată în conformitate cu fiecare dintre produsele prezentate pe site-ul Magazinului.

2. Metode de depunere a comenzii:
a) prin intermediul site-ului magazinului, după înregistrarea voluntară de contului, sau fără acesta.
b) prin trimiterea unui mesaj e-mail na adresa: [email protected] furnizează toate informațiile relevante cu privire la Mărfuri pentru punerea în aplicare a ordinului, precum și datele personale ale persoanei care depune comanda.

3. În cazul în care clientul decide să creeze un cont voluntar pe site-ul Magazinului, el ar trebui să efectueze următoarea procedură:
a) prin clic pe ,,Înregistrează";
b) introduceți datele solicitate în câmpurile corespunzătoare din formularul de înregistrare;
c) verifica casetele pentru a conveni cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri legate de funcționarea contului dvs., confirmarea auzului Store regulamentele și acceptarea conținutului lor, trimite facturi de către vânzător, și, în mod opțional, în funcție de voința clientului, oferind livrare adresa ineego a bunurilor și consimțământul pentru a primi "Newsletter-ul".

4. Comenzile sunt executate în ordinea depunerii lor de către Clienți.

5. Înregistrarea, protecţia, partajarea și confirmarea dispozițiilor relevante ale contractului de vânzare se face prin trimiterea declarație clienți cont, facturi, declarația proiectarea retragerii din contract, procedura de plângere și o declarație de retragere procedurii plângerii, adresa de e-mail furnizata de Client și de se alăture pachetul livrat împreună cu Mărfurile.

6. Informații detaliate privind metoda de comanda este disponibil în secțiunea ,,Cum trebuie depusă comanda?"

 

V. Forma şi termenul de plată

1. Magazinul oferă două forme de plată pentru bunurile achiziționate:
a) în numerar la livrare. mărfuri; în acest caz, clientul plătește curier la livrare. La depunerea Comenzi, Clientul va garanta societăţii OTCF SA că el are toate aprobările necesare pentru a completa formularul de plată utilizat pentru Comanda.

 

VI. Realizarea comenzilor depuse

1. Din motive tehnice, Magazinul nu oferă posibilitatea de ridicare personală a Mărfurilor de către Client.

2. Bunurile comandate în magazin sunt livrate pe teritoriul României prin curier Urgent Cargus.

3. Vanzatorul începe procedura de vânzare imediat după confirmarea de primire a comenzii. La momentul executării ordinului constă din:
a) timpul de umplere ordine, inclusiv obținerea mărfurilor, metoda de plată aleasă de către Client, emite un document de vânzări, ambalare colete, care durează până la 3 zile lucrătoare;
b) timpul de livrare - până la 7 zile lucrătoare pentru livrări în România.
În cazul companiei de curierat Urgent Cargus, livrare durează între 9-17 zile. Din păcate, Vânzătorul nu este posibil să fie de acord cu clientul timpul exact de livrare a mărfurilor.
În cazul în care clientul în după-amiaza va fi amplasat dincolo de punctul în care pachetul este de a fi livrate, Vânzătorul sugerează alegerea un alt loc de livrare, cum ar fi: locul de muncă sau adresa persoanei care va fi capabil de a ridica un pachet în numele dumneavoastră. Este important ca, Clientul să ţină minte că, dacă alegeți să plătească în avans, contractul este pornit la momentul aprobării transferului în contul vânzătorului.

4. Dovada achiziției este emisă pentru fiecare pachet. În lipsa unuia dintre aceste documente sau în caz de necesitatea de a îmbunătăți datele furnizate de client, acest lucru se înregistrează, pentru a completa informațiile lipsă prin trimiterea unui e-mail la: [email protected]. Dovada achiziției (factura) este plasat într-o pungă de plastic pe ambalaj.

5. Clientul sau clientul dispune în momentul livrării se va cere să verifice starea ambalajelor și a produselor vizuale.

Atenție! Clientul nu are dreptul de a primi pachetul de dependență sau să plătească suma de ordinul de livrare, după deschiderea ambalajului și verificați conținutul!

În cazul oricăror defecte în ambalajul (pachetul deteriorat, urme de lichid deschise, etc.) sau în cazul în care membrul lipsește (e) produsul sau când produsul (e) se va deteriora.
Clientul poate refuza să accepte pachetul și într-o clipă, transparentă și detaliată, exprimă rezerve cu privire la orice defecte prin trimiterea unui e-mail la: [email protected] sau prin contact telefonic cu Vânzătorul la numărul 031.630 23 32.
În toate cazurile, notificarea evenimentelor și rezerve trebuie să fie cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de trei zile (3) lucrătoare de la data livrării. Clientul va oferi răspunsuri cu privire la plângerile în termen de paisprezece (14) zile. Litigiile care nu mai pot fi rezolvate pe cale amiabilă, vor fi abordate pentru a rezolva instanțele române competente, fără a exclude posibilitatea intervenției altor instituții relevante.

 

VII. Cheltuielile de livrare

Costurile livrărilor realizate pe teritoriul României de către compania de curierat Urgent Cargus, sunt egale cu 14 Ron brut.

 

VIII. Dreptul de retragere din contract și consecințele

1. În conformitate cu secțiunea 9 (1) din regulamentul de extraordinare nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor cu persoanele care dețin client profesional care au achiziționat bunuri de pe site-ul Store, aveți dreptul de a anula contractul de vânzare a mărfurilor în termen de 14 zile, fără a da pentru orice motiv. Perioada de 14 zile se calculează începând cu ziua următoare zilei în care Clientul (sau orice altă persoană - indicată de Client pentru a primi colete) a primit elementul. Pentru a se potrivi în perioada menționată de 14 zile înainte de expirare Vendors trebuie să treacă o declarație de retragere din contract.

Pentru a-și exercita dreptul de retragere, clientul ar trebui să informeze Vânzătorul cu privire la decizia sa de a se retrage din contract într-un mod care reprezintă în mod adecvat voința clientului, folosind formularul de declarație de probă (Exemplu de formular al declaraţiei de retragere din contract). Clientul poate informa, de asemenea, vânzătorul exercitarea drepturilor menționate mai sus, folosind mijloacele de comunicare cu vânzătorul, de exemplu, prin trimiterea unui e-mail sau prin apella nr. de telefon 031.630 23 32. Modul de a face o declarație depinde în întregime de client, dar nu limitează în nici un fel posibilitatea de retragere.

2. În conformitate cu secțiunea 16 din Legea nr aceeași 34/2014 privind drepturile consumatorilor, dreptul de retragere nu se aplică în cazul contractelor privind:
a) furnizarea de bunuri care au fost desigilate de livrare și nu pot fi returnate din motive de igienă sau sănătate;
b) livrarea de bunuri fabricate în conformitate cu specificațiile clientului.
Prin urmare, Clientul consideră că nu va fi în măsură să-și exercite dreptul de retragere, în cazul produselor care au fost desigilate de el, și care re-intra pe piață ar putea oferi Vânzătorului riscul de a sănătății și siguranței consumatorilor.

3. Efectele retragerii
În cazul încetării acordului, Vânzătorul Clientul îl returnează toate plățile efectuate în numerar, cu excepția costurilor suplimentare generate de tipul de livrare de către client, care este diferit de cel standard si mai ieftin tip de livrare oferite de vanzator. Rambursările vor fi imediat și nu mai târziu de 14 zile de la data la care vânzătorul va fi informat cu privire la decizia de a utiliza dreptul de a se retrage din contract.
În conformitate cu secțiunea 13 (2) din Regulamentul extraordinar nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor cu persoanele care îndeplinesc funcții profesionale, plata restituire se va face folosind aceleași metode de plată care au fost utilizate de către client în cadrul primei tranzacție (achiziționarea de bunuri ), cu condiția ca Vânzătorul nu este în măsură să facă acest lucru, cu excepția cazului în care clientul și-a dat acordul pentru returnarea plăților efectuate utilizând o metodă diferită. În acest caz, clientul nu va fi perceput nici un comision legate de retur.
Vanzatorul poate amâna rambursarea plăților vis de Client, până când primiți bunuri sau a obține dovada referințelor lor, în funcție de care dintre acestea are loc mai devreme.

4. În cazul în care clientul decide să utilizeze dreptul său de a returna bunurile, el nu cere acest scop Vânzătorului. Clientul va informa apelantul despre revenirea la numărul de telefon 031 630 23 32 sau trimiterea unui e-mail la adresa: [email protected], iar departamentul de servicii pentru clienți va organiza un curier care primește un pachet de la client.
Clientul nu trebuie decât să ambalați produsul, împreună cu formularul de returnare și o copie a facturii. Serviciul Clienți va contacta clientul și să-l comunice data sosirii curierului. Costurile de returnare a produselor sunt suportate integral de către Vânzător.
În conformitate cu secțiunea 14 (2) din Regulamentul Nadzwycajnego nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor cu persoanele care dețin costuri profesionale asociate cu returnarea produsului vor fi suportate de către client. Cu toate acestea, în cazul unor diferențe între produsele furnizate și Ordinul, costurile asociate cu returnarea produsului vor fi suportate de către vânzător.
Clientul este responsabil pentru toate cazurile de bunuri cu valoare mai mici rezultate din exploatarea acestora într-un alt scop decât cel necesar pentru a determina destinația, caracteristicile și funcționarea bunurilor achiziționate. Acest lucru înseamnă că există posibilitatea de a încerca Bunurile și de a efectua operațiunile similare efectuate în cadrul operațiunilor de cumpărături în magazin.
Astfel, în cazul acțiunilor întreprinse în ceea ce privește bunurile achiziționate, activitățile care nu sunt incluse în standard, permițând măsurile necesare pentru a se familiariza cu subiectul, Clientul este responsabil pentru reducerea valorii Mărfurilor.
Detaliile tehnice și logistice pentru returnarea bunurilor, ca urmare a retragerii, au fost incluse în fila ,,Retrunarea Mărfurilor”.

 

IX. Reclamaţii cu privire la Mărfuri

Orice bunuri de consum vândute pe site-ul web sunt susținute de o garanție a respectării legii, definite prin Legea 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile conexe, care oferă clienților posibilitatea de a returna produsele livrate care au fost deteriorate sau au o derogare în ceea ce privește contractele.

Conform clauzei 5 din Legea 449/2003, bunuri de consum se consideră că sunt conforme contractului în cazul în care:
a) corespund descrierii dezvoltate de către vânzător și au aceleași caracteristici ca și produsele care au fost prezentate consumatorului ca mostră de către vânzător sau model;
b) Conform cu orice scopuri specifice, conform cerințelor de client, pentru care consumatorul a fost informat și care au fost acceptate cu semnarea contractului de vânzare;
c) îndeplinesc obiectivele care sunt utilizate în mod obișnuit produse de același tip;
d) Sunt mărfuri de același tip au parametri standard în ceea ce privește calitatea și performanța, pe care consumatorul se poate aștepta în mod rezonabil, ținând seama de natura produsului și declarațiile publice privind caracteristicile sale proclamata = de Vânzător, producătorul sau reprezentantul său, în special prin publicitate sau un abonament eticheta produsului.

În cazul în care bunurile achiziționate de către client vor avea defecte fizice, Clientul poate utiliza dreptul de a depune o plângere.
Plângerea poate fi depusă în conformitate cu condițiile de garanție legală generală de 2 ani de la data la care bunurile au fost livrate la client.

Ca parte a garanția respectării legii, Vânzătorul va, respectiv, în orice situație, la:
a) Schimbarea unui produs cu un alt produs de acelaşi fel, dependent de starea din depozit sau după repararea gratuită a produsului;
b) Reducere de preț sau se retrage din contract în cazul în care schimbul de produs este imposibil de realizat; în acest caz, Vânzătorul este obligat să restituie suma plătită pentru produsul, în totalitate sau parțial.

Pentru a oferi garanții juridice, părțile vor respecta următoarea procedură:

1. În cazul în care clientul decide să facă schimb de mărfuri, cererea poate fi:
a) imposibil de îndeplinit (de ex. ca urmare a finaşizării producţiei unui anumit tip de Mărfuri)
b) în comparație cu cea de a doua dintre posibilele opțiuni pe care clientul poate alege, poate transporta costuri suplimentare. În acest caz, vânzătorul poate refuza executarea cererii sau a oferi clientului o altă metodă de soluționare a reclamațiilor, și anume. în cazul în care clientul a solicitat schimbul, vânzătorul poate să-l ofere reparații, iar în cazul în care clientul a solicitat repararea, Vânzătorul poate să-l ofere un înlocuitor. În afară de aceasta, clientul poate schimba, de asemenea, selecția, iar în cazul în care vânzătorul refuză, clientul poate solicita să aducă bunuri într-un mod diferit (reparare, înlocuire), în conformitate cu contractul. Clientul poate alege, de asemenea, de la alte două opțiuni, și anume. reducere de preț sau de retragere.

2. Reducerea prețurilor, de retragere

La depunerea unei plângeri, Clientul poate solicita să se retragă din contract sau de a reduce prețul, în cazul în care un defect al Bunurilor va fi important. Cerând prețuri mai mici, clientul ar trebui să precizeze suma cu care ar trebui să fie redus prețul de pornire.

Cu toate acestea, clientul este informat că, dacă aceasta este prima cerere formulată în procesul de plângeri cu privire la diverse produse, o astfel de soluție și nu-i provoca nici un inconvenient, vânzătorul poate să-l oferi o înlocuire sau reparație imediată. Vanzatorul va informa imediat clientul cu privire la potentialul ofertei, iar clientul poate decide dacă această ofertă corespunde așteptărilor sale. Clientul poate solicita, de asemenea, modificarea ofertei (de la schimbul de a repara și vice-versa), cu excepția cazului:
a) în care este imposibil de îndeplinit de către Vânzător;
b) este prea scump în comparație cu cealaltă opțiune disponibilă, care poate fi solicitată.

Atenție!
Vanzatorul va lua în considerare plângerea depusă de Client în termen de 30 de zile calendaristice de la data la care acesta va fi complex, iar în acest moment vânzătorul vă va informa cu privire la decizia sa privind plângerea, într-un mod convenit cu Clientul prin intermediul mesajelor e-mail. Lipsa de informaţii informații cu privire la modul în care plângerea a acordat în termen de 30 de zile de la data plângerii, este echivalentă cu recunoașterea sa.
Vanzatorul va depune toate eforturile pentru a realiza într-un timp rezonabil revendicările acceptate, fără a provoca neplăceri în continuare clienților.
Pentru a facilita procesul de asamblare a cererii, urmați procedura descrisă în secțiunea ,,Procedura de depunere a reclamaţiilor”.

 

X. Cerințele tehnice necesare pentru a îndeplini conformitatea cu sistemul de comunicare și de informare utilizate de Vânzător

1. Computerul sau un alt dispozitiv mobil cu acces la Internet.
2. Au un cont de e-mail activă.
3. Browser-ul Web, cum ar fi Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Chrome sau Apple Safari, instalat pe computer sau pe un alt dispozitiv mobil.

Clientul nu furnizează și plasarea pe site-ul păstra conținutul neautorizat sau ofensator. În cazul în care clientul furnizează astfel de termeni de conținut de magazin, Vânzătorul va avea dreptul de a interveni în conținutul furnizat, de exemplu. în special, eliminarea întregului conținut sau a unei părți a acesteia sau schimba.

 

XI. Serviciul Newsletter

1. Pentru a putea folosi Serviciul Newsletter, trebuie:
a) Clientul trebuie să furnizeze adresa de e-mail în câmpul corespunzător de pe site-ul Store și verificați casetele,, Sunt de acord să primesc mesaje și tipul de știri Confirm că am citit informațiile pentru abonați „și,, Sunt de acord să prelucreze datele mele personale adică. Adresa de e-mail, în scopul de a utiliza ,,Newsletter-ului”;
sau
b) în cazul în care Clientul nu este înregistrat pe site-ul Store, puteți verifica căsuța corespunzătoare,, Sunt de acord să primească mesaje și să confirme tipul de știri pe care le-ați citit informațiile pentru abonații „în timpul procesului de introducere a datelor de client necesare pentru a finaliza procesul de comanda in magazin;
c) în cazul Clientului înregistrat, bifați căsuța corespunzătoare,, Sunt de acord să primească mesaje și să confirme tipul de știri pe care le-ați citit informațiile pentru fila abonaților,, Profilul tau „si apoi aproba abonamentul de către client, prin apăsarea link-ul conținut în e-mail trimis clientului de către vânzător la adresa indicată de client.
Ca urmare a punerii în aplicare a etapelor menționate mai sus, s-a încheiat contractul este pentru furnizarea de servicii electronice de natură continuă.

2. Clientul poate rezilia acordul menționat în secțiunea 1 de mai sus, prin:
a) apăsarea pe link-ul cu privire la renunţarea la primirea Newsletter-ului, amplasat în partea de jos a fiecărui Newsletter,
sau
b) trimiterea unui mesaj e-mail na adresa: [email protected]
sau
c) sunând la numărul de telefon 630 23 32.

3. Contractul va fi reziliat după o perioadă maximă de 2 zile lucrătoare de la data declarării voinței de reziliere a contractul.

 

XII. Reclamaţii cu privire la serviciile electronice

1. Reclamaţiile legate de furnizarea de servicii de către Vânzător, precum și reclamații legate de funcționarea magazinului web poate fi prezentată după cum urmează:
a) trimiterea unui mesaj e-mail na adresa: [email protected]
sau
b) sunând la numărul de telefon 630 23 32.

2. La depunerea unei reclamaţiei, Clientul trebuie să furnizeze numele lor, ora (data), din cauza reclamației și descrierea acestuia.

3. Vanzatorul va lua în considerare plângerea nu mai târziu în termen de 30 de zile lucrătoare. Termeni de răspuns a cererii vor fi trimise la adresa de e-mail furnizate de către client.

 

XIII. Protecţia datelor cu caracter personal

1. OTCF S.A. (str. Grottgera 30, 32-020 Wieliczka) este administratorul datelor cu caracter personal prelucrate în legătură cu utilizarea de execuție Store și ordine.

2. Datele cu caracter personal sunt prelucrate în conformitate cu Legea nr 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, revizuită și completată prin Legea nr 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice.

3. Datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopul de a:
a) de gestionare a contului pentru clienți înființat în cadrul magazinului - în cazul în care clientul a stabilit un astfel de cont,
b) trimiterea unui mesaj de „știri“ - în cazul în care clientul și-a exprimat un acord separat pentru a primi informații comerciale prin mijloace electronice;
c) vânzarea de bunuri prin mijloace de comunicare la distanță și mijloace electronice.

4. Datele cu caracter personal nu vor fi disponibile la destinatari, în sensul Legii 677/2001 privind colectarea datelor cu caracter personal, cu excepția cazului în care este obligată să execute contractul (de exemplu, în legătură cu alimentarea).

5. Clientul are dreptul de a avea acces la datele lor și să le corecteze.

6. Schimbul de date este voluntară, cu toate acestea, în cazul:
a) clienții care doresc să stabilească un cont de utilizator în magazin - pentru a înregistra un cont de utilizator în magazin - pentru a înregistra datele prevăzute în formularele de înregistrare, adică. numele, adresa, numărul de contact, adresa de e-mail,
b) clienții care doresc să plaseze o comandă într-un alt mod decât cel descris la punctul a) de mai sus - în scopul de a pune în aplicare ordinul trebuie să se acorde, cum ar fi: numele, adresa, numărul de contact, adresa de e-mail.

 

XIV. Politica de Confidenţialitate

1. Pentru a opera mai eficient, Site-ul Magazinului folosește cookie-uri.

2. Ca parte a magazinului, se folosesc următoarele tipuri de module cookie:
a) Fişiere cookies de Sesiune.
b) Fişiere cookies Preferinţe şi Setări.
c) Fişiere cookies de Reclamă.
d) Fişiere cookies Analitice.
3. Mai multe informații despre fișierele cookie pot fi găsite în meniul secțiunea,, Ajutor“din browser-ul Web.

4. OTCF S.A. utilizează, de asemenea, programe analitice (E. G., Google Analytics) și utilizează serviciile de pagini de publicitate pentru retargeting personalizate - RTB (RTB printre altele, Casa SA, Infinity Media, Netsprint Sp. z o.o.).

5. RTB House S.A.:
a) Compania utilizează cookie-uri și balize registre pentru a colecta date de la browser-ul, agenții de publicitate și portaluri web ale unor terțe părți utilizat pentru a colecta informații non-personale, cum ar fi, printre altele: adrese IP, adrese de pagini vizualizate și ștampile de timp. De asemenea, colecteaza prin intermediul cookie-urilor de informații anonime de identificare segmente de clienți, care permite agenților de publicitate pentru o mai bună potrivire campaniile lor. Datele colectate de RTB House SA Acestea permit potrivirea mai precisă a anunțurilor și portaluri de conținut la preferințele utilizatorilor.
b) Pentru a oferi servicii RTB House SA Acesta utilizează tehnologii, cum ar fi cookie-uri și caractere de navigare. Dacă aveți întrebări legate de protecția vieții private, există întotdeauna posibilitatea de a schimba setările browser-ului într-un mod de a dezactiva cookie-urile. Cu toate acestea, ar trebui să ia în considerare faptul că, datorită preponderenței utilizării cookie-urilor, excluderea lor poate interfera cu utilizarea de mai multe portaluri web. Vă recomandăm să citiți documentația cu privire la utilizarea de browsere pentru a afla cum puteți dezactiva mecanismul de urmărire, cum ar fi cookie-uri sau alta. RTB House S.A. oferă, de asemenea, posibilitatea de renunţare la obţinerea de cookies prin opţiunea de ,,renunţare la cookies”, prin asocierea de informații specifice din browser. Dacă utilizați mai multe browsere sau computere, procedura de cookie-uri de demisie va trebui să fie făcută separat pentru fiecare dintre aceste browsere / computere.
c) Cu opțiunea de cookie-uri, puteți dezabona făcând clic pe butonul portocaliu (demisie) pe subpagina site-ului: http://www.rtbhouse.com/privacy/.


XV. Proprietate Intelectuală

Marca comercială OTCF SA, împreună cu orice imagistică sau alte mărci comerciale, orice ilustrații, fotografii sau logo-ul, precum și orice conținut localizat pe site-ul web (inclusiv, dar fără a se limita la Dispoziții generale Utilizarea site-ului și a acestui document privind dispozițiile) sunt și acestea rămân în posesia OTCF SA sau deținătorul drepturilor de proprietate intelectuală.

Este interzisă orice reproducere, modificare sau utilizare, în totalitate sau în parte, mărci comerciale, ilustrații, fotografii și logo-uri, sau orice alt conținut care apare pe site, pentru orice motiv și în orice mod, fără acordul prealabil scris din partea OTCF SA sau deținătorul drepturilor de proprietate intelectuală. Aceste dispoziții se aplică tuturor drepturilor de autor, desene sau modele, brevete, în curs de dezvoltare și / sau utilizate pe Site-ul Web.


XVI. Responsabilitate

Înainte de a trimite comanda, Clientul declară că are capacitate juridică deplină de a se angaja răspunderea în ceea ce privește prezentul regulament. In nici un caz compania OTCF SA Aceasta nu va avea obligația legală de a testa capacitatea de utilizatori ai site-ului și / sau a clienților. Astfel, dacă o persoană are capacitate juridică deplină comandat produse de pe site-ul web al vânzătorului, reprezentanții săi legali (părinți, tutori) va prelua întreaga responsabilitate pentru comanda și va fi obligat să plătească suma aferentă.


XVII. Prevederi finale

1. Clienții pot, în orice moment acces la prezentul regulament, printr-un link postat pe Site-ul Magazinului. Acesta poate, de asemenea, descărca și stoca pe dispozitiv care utilizează (de ex. calculator) și să imprime.

2. OTCF House S.A. își păstrează dreptul de proprietate deplină și nedivizată a produselor care fac obiectul contractului de vânzare, până la acceptarea totală, în special în ceea ce privește prețul, inclusiv cheltuieli, taxe și plăți obligatorii.

3. În cazul în care una sau mai multe dintre dispozițiile prezentului regulament vor fi considerate nevalabile sau nule este definită ca termenii legii, regulamentul sau o hotărâre definitivă a unei instanțe, dispozițiile rămase vor continua să se aplice.

4. OTCF S.A. își rezervă dreptul de a modifica și actualiza regulamentele actuale fără notificare prealabilă. Pentru a fi informat cu privire la posibilele modificări, OTCF SA recomandă ca clientul și orice alt utilizator, familiarizat în mod regulat cu Regulamentul,, Condiții generale de utilizare site-uri „precum și documente,Politica de, utilizarea cookie-urilor „de pe site-ul web. Contractul va face obiectul prezentului regulament de la prezentarea acesteia.

5. OTCF S.A. NU ÎŞI ASUMĂ NICI UN FEL DE RESPONSABILITATE PENTRU DAUNELE DIRECTE SAU INDIRECTE, INDIFERENT DACA ACESTEA AU PUTUT FI PREVĂZUTE, ÎN URMA UTILIZĂRII SITE-ULUI. ÎN CAZUL ÎN CARE RESPONSABILITATEA OTCF S.A. VA TREBUI STABILITĂ ÎN URMA DAUNELOR SUPORTATE DE CLIENT, NUMAI ÎN CEEA CE4 PRIVEŞTE DEPUNEREA COMENZII, ACEASTA VA FI LIMITATĂ LA CONTRAVALOAREA SUMEI PE CARE A APLĂTIT-O CLIENTUL COMPANIEI OTCF PENTRU COMANDA REALIZATĂ.

6. Vânzarea produselor OTCF S.A. este reglementată de legea în vigoare în România, indiferent de țara clientului de reședință și locul în care a fost încheiat contractul. ÎN CAZUL ÎN CARE SOLUŢIONAREA PAŞNICĂ NU ESTE POSIBILĂ, TOATE LITIGIILE CU PRIVIRE LA EXISTENŢA, INTERPRETAREA, REALIZAREA SAU REZILIEREA CONTRACTULUI ÎNCHEIAT ÎNTRE COMPANIA OTCF ŞI CLIENT, CHIAR ŞI ÎN CAZULUI UNUI NUMĂR MAI MARE DE INCULPAŢI, VOR FI NUMAI ÎN COMPETENŢA INSTANŢELOR JURIDICE DIN ROMÂNIA, ÎN CONFORMITATE CU LEGISLAŢIA DIN CODUL ROMÂNESC AL PROCEDURILOR CIVILE.

7. Acest Regulament este valabil de la 2017

Fişiere de descărcat:

Newsletter

Aboneaza-te la newsletter-ul deja acum!

Vă vom informa cu privire la promoții, vânzări la preţ redus și oferte speciale. Protejăm datele dvs. - vă poţi dezabona oricând din lista de adrese e-mail.

Alătură-te nouă

Toate drepturile rezervate © 2009-2018 4fstore.ro