RECLAMAŢII

Instrucţiuni pentru Clienţii care nu au Contul de utilizator

Instrukcja dla Klientów nie posiadających Konta użytkownika

Trimite un e-mail la adresa suport@4fstore.ro – cu subiectul “Reclamaţie, comanda nr. …:” şi indică în coprul e-mailului prenumele şi numele tău, numărul comenzi cu informaţia cu privire la articol specific reclamat şi motivul reclamaţiei, adresa de e-mail, adresa de contact, nr. de telefon, nr. contului bancar, forma de compensare.

Ţine minte că reclamaţii sunt depuse şi examinate în conformitate cu Regulamentul magazinului online în vigoare şi cu reguilile de protecţie a datelor personale. Informaţii detaliate pot fi găsite în Regulamentul magazinului online.

Instrucţiuni pentru Clienţii care au Contul de utilizator

PASUL 1.

Accesează la 4fstore.ro indicând login-ul şi parola ta. Apoi, dă click pe “Contul tău” în colțul din dreapta sus.

PASUL 2.

Dă click pe „CERERILE MELE” în meniul pe partea stângă.

KROK 2.

PASUL 3.

Când va aparea o listă de cereri, dă click pe buton pe partea dreaptă “CERE RETRAGERE DIN CONTRACT/RECLAMAŢIA”

PASUL 4.

În câmpul „Selectează comanda” selectează comanda în care se află articol reclamat şi dă click pe “mai departe”

KROK 4.

PASUL 5.

Selectează „Tipul de cerere” Reclamaţie

KROK 5.

PASUL 6.

În câmpul următor indică numărul tău de cont bancar.

KROK 6.

PASUL 7.

În câmpul „Articole în această comandă” selectează articole reclamate.

PASUL 8.

Selectează drepturile prevăzute de lege de care vrei să beneficiezi.

KROK 6.

PASUL 9.

În câmpul „Informaţii suplimentare” este obligatoriu să indici motivul pentru care depui reclamaţia.

PASUL 10.

Trimite cererea dând click pe buton “TRIMITE CEREREA”.

Ţine minte că reclamaţii sunt depuse şi examinate în conformitate cu Regulamentul magazinului online în vigoare şi cu reguilile de protecţie a datelor personale. Informaţii detaliate pot fi găsite în Regulamentul magazinului online.





FINALIZAREA CERERII

(identică în ambele cazuri de mai sus)

PASUL 1.

Aşteptaţi să primiţi un e-mail cu confirmarea de primire a notificăriiÎn textul mesajului veți găsi numărul reclamaţiei produsului achiziţionat.

PASUL 2.

Vă rugăm să ambalaţi coletul şi să aşteptaţi curierul care-l va ridica. Asistenţa 4F o să vă contacteze pentru a vă informa despre data de deplasare a curierului.

PASUL 3.

Despre modalitate de rezolvare a reclamaţiei veţi afla în mesajul e-mail de la magazin on-line. În cazul în care aveţi întrebări ia legătura cu reclamaţie luaţi legătura cu Departamentul de Retururi şi Reclamaţii.


DEPARTAMENT RECLAMAŢII ŞI RETURURI

deschis de luni până vineri între 9:00 şi 17:00
tel.: 031 630 23 32
e-mail: suport@4fstore.ro

Informaţiile pentru consumatori din UE: La adresă http://ec.europa.eu/consumers/odr poţi găsi platforma de soluţionarea online a litigiilor între consumatorii si comercianţii la nivel European SOL (platforma ODR). Platforma SOL este o pagină interactivă şi multilingvă cu serviciu complex pentru consumatorii şi antreprenorii care caută soluționarea extrajudiciară a litigiului privind obligaţii contractuale care decurg din contract de vânzare-cumpărare online sau contract de prestări servicii.