Reclamaţii

INSTRUCŢIUNI "PAS CU PAS"

Dacă doriţi din orice motive să reclamaţi produsul puteți utiliza instrucțiunile de mai jos "pas cu pas".

Instrucțiuni pentru Clienții cu cont de utilizator

reklamacja-kroki-RO

PASUL 1.
Logaţi-vă pe 4fstore.ro indicând propriul loghin și parola. Apoi, în colțul din dreapta sus al paginii, faceți clic pe "Contul dvs".

PASUL 2.

În meniul din stânga, faceți clic pe fila "NOTIFICĂRI", apoi pe "Notificare reclamaţie". Apare comanda dvs Faceţi clic pe" DETALII apoi "RECLAMAŢIA".

PASUL 3.

Apare un formular în care trebuie să bifaţi produsul pe care doriți să îl reclamaţi și introduceți numărul de bucăţi.

PASUL 4.

În câmpul "Descrierea defectului" treceţi neapărat motivul pentru care doriţi să reclamaţi marfa.

PASUL 5.
Introduceţi numărul cardului cu codul SWIFT şi codul IBAN. 

PASUL 6.
Alegeţi forma de returnare a creanţei. Ai la alegere câteva posibilităţi:  înlocuirea mărfii, renunţarea la contract sau micşorarea preţului mărfii.

PASUL 7.

Trimiteți notificarea făcând clic pe tasta "TRIMITE NOTIFICAREA".


Instrucțiuni pentru clienții care nu au cont de utilizator

reklamacje-mail-RO

Trimiteţi mesajul e-mail pe adresa [email protected] - în titlu, introduceți "Rezilierea contractului, a comenzii nr…:" , iar în text, treceţi numele şi prenumele, numărul de comandă, și informaţia despre produsul pe care doriți să îl reclamaţi şi motivul, adresă de ridicare.





Finalizarea notificării

(identică în ambele cazuri de mai sus)


PASUL 1.

Aşteptaţi să primiţi un e-mail cu confirmarea de primire a notificăriiÎn textul mesajului veți găsi numărul reclamaţiei produsului achiziţionat.

PASUL 2.

Vă rugăm să ambalaţi coletul şi să aşteptaţi curierul care-l va ridica. Asistenţa 4F o să vă contacteze pentru a vă informa despre data de deplasare a curierului.

PASUL 3.

Despre modalitate de rezolvare a reclamaţiei veţi afla în mesajul e-mail de la magazin on-line. În cazul în care aveţi întrebări ia legătura cu reclamaţie luaţi legătura cu Departamentul de Retururi şi Reclamaţii.



Departamentul de Retur și Reclamații | Magazinul on-line

deschis de luni până vineri între ore 09:00-17:00

tel.:   031 630 23 32

e-mail:  su[email protected]

Newsletter

Aboneaza-te la newsletter-ul deja acum!

Vă vom informa cu privire la promoții, vânzări la preţ redus și oferte speciale. Protejăm datele dvs. - vă poţi dezabona oricând din lista de adrese e-mail.

Alătură-te nouă

Toate drepturile rezervate © 2009-2018 4fstore.ro