Întrebări frecvente

Voi putea să returnez lucrul pe care l-am cumpărat dar nu mi se potriveşte?

Da, returnarea este posibilă. Trebuie să ţineţi minte ca lucrul returnat să nu aibă urme de utilizare să posede toate etichetele şi să nu depăşiţi termenul de returnare de 14 zile. Informaţiile exacte cu privire la cum trebuie procedat în această situaţie vi le trimitem pe e-mail.

Marfa prezentată pe site-ul magazinului este disponibilă sau trebuie să aştept?

Toate produsele prezentate sunt disponibile. În cazul în care produsul a fost vândut, acesta "dispare" din ofertă şi nu veţi putea posta comanda.

Nu pot găsi un anumit produs pe site-ul magazinului. Există o șansă să-l aduceţi pentru mine?

Vom face tot posibilul să-l aducem. Vă rugăm să ne scrieţi un e-mail și să treceţi denumirea, culoare și dimensiunea produsului căutat. În cazul în care va fi disponibil în depozite cu siguranţă îl vom aduce în magazin.

A fost întreruptă conectarea cu Internetul în timpul procedeului de plată a comenzii. Ce trebuie să fac?

Nu-ţi face probleme. Aceste situaţii se întâmplă. Procedează în conformitate cu paşii de mai jos:

1. Asigură-te că pe căsuţa ta poştală ai primit un mesaj de la DotPay, în care vei găsi un link care îţi va permite să realizezi în continuare plata. E-mailul ar trebui să ajungă la Tine în 30 de minute.
2. Dacă după scurgerea a 30 de minute nu vei obţine mesajul - scrie-ne un mesaj în care vei pune întrebarea pe adresa: suport@4fstore.ro, sau sună la nr: 031 630 23 32 (linie de asistenţă telefonică). Vom încerca să răspundem cât de repede va fi posibil.

Este posibilă recepţionarea personală a produselor?

Din păcate nu. Structura magazinului este dispersată (şi anume, într-o parte se află biroul magazinului, în altă parte departamentul caselor de plată şi contabilitatea şi încă în altă parte depozitul), de aceea nu este posibilă recepţionarea personală a mărfurilor şi reglarea plăţii pentru comanda realizată.

Trimiteţi pachetele prin intermediul poştei?

Nu. Toate comenzile sunt trimise prin intermediul companiei de curierat Urgent Cargus. Datorită acestui lucru marea majoritate a comenzilor poate să ajungă la dvs. foarte repede, şi pe deasupra o astfel de soluţie permite monitorizarea pachetului pe site-ul cărăuşului.

Cât timp voi aştepta realizarea comenzii?

Facem tot posibilul ca toate comenzile să fie realizate în cât mai scurt timp. Cea mai mare majoritate a comenzilor le trimitem în timpul unei zile lucrătoare după depunerea comenzii, uneori reuşim să trimitem comanda în aceeaşi zi în care a fost depusă. Totuşi perioada maximală de realizare a comenzilor este de 3 zile lucrătoare + 2 zile necesare curierului/post-terminalelor pentru livrarea pachetului. În cazul comenzilor achitate preliminar (cu card, transfer bancar sau prin poştă) realizarea începe în momentul autorizării (şi anume, obţinerea de informaţii, că banii pentru o anumită comandă au ajuns în contul companiei noastre) plăţii.

Trebuie să mă înregistrez pentru a face comanda?

Nu. Înregistrare este voluntară. Cu toate acestea, vă recomandăm să profitaţi de posibilitatea înregistrării, deoarece aceasta este conectată cu diverse beneficii.

Ce îmi oferă înregistrarea?

Crearea unui cont vă va aduce multe beneficii, printre altele.:

1. 5% discount pentru toate produsele;
2. accesul rapid la informaţiile cu privire la comenzile făcute de Tine şi cu privire la statutul de realizare a acestora;
3. posibilitatea de achitare a comenzii din poziţia propriului cont în orice moment;
4. nu este nevoie să completezi formularul cu date pentru livrare la fiecare comandă (în cazul comenzilor următoare trebuie doar să te loghezi); 
5. notificarea personală a cererii de schimb/returnare/reclamare;
6. posibilitatea de editare a propriilor date (inclusiv schimbarea parolei).

Pot alege ora de livrare sau pot trece mai multe adrese de livrare în funcţie de ora de livrare?

Pachetul standard nu oferă posibilitatea de alegere a orei de livrare (nu este garantată ora de livrare). De aceea nu vă putem garanta o oră fixă de livrare. De asemenea, nu există posibilitatea de trecere a mai multor adrese alternative de livrare. În cazul în care veţi avea totuşi probleme cu recepţionarea pachetului în orele propuse de curier, vă rugăm să ne contactaţi prin e-mail. Vom încerca să găsim o soluţie cât mai bună de rezolvare a problemei.

Ce înseamnă statutele pe care le obţine comanda mea? Ce înseamnă cu privire la realizarea comenzii?

Comanda, în timpul realizării obţine cel puţin trei statute, printre altele: 

a) "comandă nouă - în aşteptare pentru realizare" - aceasta este statutul pe care comanda îl obţine automat imediat ce este înregistrată în sistem; 
b) "în aşteptare pentru achitare" - acest statut îl primesc numai comenzile pentru care forma de plată este plata în avans; înseamnă că deservirea nu a confirmat plata în sistemul şi livrarea este stopată până în momentul achitării; 
c) "comandă în curs de realizare" - deservirea magazinului a început să completeze comanda (în caz de plată în avans, acest statut înseamnă că, comanda a fost achitată; 
d) "pachet trimis" - comanda a fost completată şi pachetul a fost înmânat companiei de curierat; 
e) "comandă în curs de explicaţie" - statut utilizat foarte rar, comanda îl primeşte numai atunci când este imposibilă realizarea comenzii fără stabilirea anumitor probleme cu clientul (înseamnă că deservirea magazinului a încercat să ia legătura cu clientul prin telefon sau e-mail şi aşteaptă decizia acestuia);
f) "comandă realizată" - statut care este postat în momentul în care pachetul va fi livrat, iar compania de curierat transferă banii în contul companiei (statutul are numai însemnătate informativă); 
g) "comandă anulată" - statut postat fiecărei comenzi, care nu a fost realizată (indiferent de cauzele de nerealizare); 
h) "comandă nerecepţionată" - statut postat acelor comenzi care au fost realizate de magazin, şi care nu au fost recepţionate de clienţi.

Pot plăti prin transfer bancar simplu și nu prin Dotpay?

Dotpay este un sistem de plăţi în care aveţi la alegere mai multe forme de plată printre care şi transferul bancar tradiţional. Vă recomandăm să finalizaţi tranzacţia prin intermediul acestui sistem, deoarece acesta vă va permite să vă orientaţi dacă această tranzacţie a fost deja finalizată şi dacă pachetul poate fi trimis. Plata direct în contul nostru este, de asemenea, posibilă, totuşi procedeul de finalizare a plăţii (şi anume, obţinerea informaţiei de la departamentul de contabilitate, că comanda a fost achitată) este mai lung - de aceea nu trecem numărul contului pe site. În cazul în care nu poţi realiza plata în acest mod, vă rugăm să ne scrieţi un e-mail - vă vom pune la dispoziţie toate datele individuale necesare.

Cum funcţionează sistemul PayPal?

PayPal este un sistem internaţional gratuit şi sigur de plăţi online ("portofel digital"), care face posibilă plata pentru cumpărături atât prin Internet cât şi în punctele tradiţionale de vânzare fără a fi nevoie să aveţi cartelă de credit.
Pentru a utiliza posibilitatea de plată prin intermediul sistemului PayPal trebuie: 

1. Să creaţi un cont pe www.paypal.com 
2. Integraţi contul creat pe www.paypal.com cu contul dvs. bancar.
3. Transferaţi suma de pe contul dvs. bancar pe contul PayPal, pe care (după contabilizare) vor apare mijloace libere pentru utilizare.
4. Alegeţi un produs sau un serviciu concret şi treceţi la etapa de plată. Alegeţi opţiunea PayPal.
5. Logaţi-vă în propriul cont în cadrul sistemului, verificaţi datele şi confirmaţi plata. Tranzacţia va fi realizată imediat.

Toate produsele prezentate pe site-ul magazinului le voi găsi în magazinul staţionar?

Uneori, între sortimentul din magazinul online și inventarul în magazinele staționare pot exista unele discrepanțe. În unele cazuri, suprafața depozitului staționar nu permite acest lucru, şi anume să încapă toate produsele oferite într-un anumit sezon. De multe ori se întâmplă, de asemenea, că anumite produse au fost deja vândute atât în magazinul staționar selectat, precum și în magazinul nostru online. În acest caz, personalul magazinului va oferi informații cu privire la posibilitatea de realizare a acestui transfer. 

Culoarea hainelor este identică cu cea de pe fotografii?

Aceasta este o întrebare foarte problematică. Noi facem tot posibilul ca fotografiile prezentate de noi să prezinte culoarea reală a produselor, dar totuşi culorile redate pe monitor depind nu numai de fotografia în sine, dar şi de setările monitorului, matricei etc. În general, aceeaşi fotografie pe diferite monitoare poate arăta diferit.

De ce mai devreme am cumpărat produsul la un preţ mai mare, iar acum acesta este în promoţie?

Din păcate nu avem influenţă asupra acestui lucru. Anumite produse concrete vor fi "de sus" cuprinse de promoţie fără determinarea unui termen concret. De aceea serviciul nostru de deservire nu posedă întotdeauna informaţii despre actualele reduceri de preţuri.

Cum beneficiez de crearea contului?

  1. 5% reducere la cumpărături
  2. Acces la istoria comenzilor
  3. Plasarea comenzilor mai confortabilă

Unde găsesc link-ul de confirmare a înregistrării contului?

Link-ul de confirmare va fi trimis la adresa de e-mail indicată în timpul înregistrării. Dacă nu-l poți găsi în cutia poștală electronică, trebuie să verifici folderul SPAM.

Cum pot să resetez parola?

  1. Dă click aici pentru a reseta parola. Indică adresa de e-mail care a fost folosită pentru a înregistra contul. Apoi, dă click pe „TRIMITE”.

  2. Accesează cutia poștală electronică indicată în pasul anterior și găsește mesajul cu subiect „Resetare a parolei la 4F”, care a fost trimis de pomoc@4f.com.pl. Deschide mesajul și dă click pe „CREAȚI O NOUĂ PAROLĂ”.

  3. Vei fi redirecționat la o pagină unde trebuie să tastezi o nouă parolă în câmpul “Parola nouă” după ce trebuie s-o tastezi din nou în câmpul următor „Confirmă parola nouă” și să dai click pe „Setează parola nouă”.

Ce trebuie să fac dacă nu am primit mesajul e-mail cu un link de resetare a parolei?

Link-ul de resetare a parolei va fi trimis la adresa de e-mail indicată. Din cauza încărcării serverelor de poștă electronică, uneori aceasta poate dura câteva minute. Dacă nu-l poți găsi în cutia poștală electronică, trebuie să verifici folderul SPAM.

Nu pot să mă loghez. Ce trebuie să fac?

  1. Dă click aici pentru a reseta parolă și urmează instrucțiunile care vor aparea.

  2. Dacă resetarea parolei nu a ajutat. Încearcă să te loghezi folosind modul privat. Pentru a face acest lucru trebuie să apeși o combinație de taste potrivită browserului tău:

    1. Chrome: CTRL+SHIFT+N

    2. Firefox: CTRL+SHIFT+P

    3. Opera: CTRL+SHIFT+N

    4. Safari: Selectează comandă menu Fișier > Nouă fereastră privată

    5. Edge / Internet Explorer: CTRL+SHIFT+P

Dacă această soluție nu a funcționat, trebuie să ștergi cookie-urile din browserul.

  1. În cazul în care, în ciuda tuturor măsurilor de mai sus încă ai probleme cu logare, șterge parola veche din browserul:

    1. Chrome: dă click aici.

    2. Firefox: dă click aici.

Cum trebuie să arate parola (numărul de litere, cifre, caractere speciale)?

O parolă trebuie să aibă cel puțin opt caractere speciale și trebuie compusă din cel puțin trei din patru tipuri de caractere:

  1. minuscule

  2. majuscule

  3. cifre

  4. caractere speciale

Un exemplu de parolă creată conform cerințelor de mai sus: ParolaNoua!@34

Trimite o întrebare:
:
:

* câmpul obligatoriu