Curier Urgent Cargus

dpdLogo

Livrarea pachetelor în România o realizăm în colaborare cu compania de curierat URGENT CARGUS.



Principalele avantaje:


1. confortabil - pachetul va fi livrat direct la uşa Ta; 
2. în siguranţă - poţi monitoriza drumul parcurs de pachetul Tău.




Cum poţi folosi această opţiune?


1. Adaugă produsul care te interesează în coş şi treci la previzualizarea conţinutului acestuia (făcând clic în colţul din dreapta sus pe pictograma coşului). 
2. Apoi selectează "Curier Urgent Cargus" ca metodă de livrare. 
3. Selectează una din metodele de plată prezentate. 
4. Verifică corectitudinea datelor şi apoi trebuie să faci clic pe tasta "CONTINUĂ COMANDA", pentru a trece la pasul următor.
5. Trece datele pentru livrare şi apoi trebuie să faci clic pe tasta "TRECE LA REZUMAT". 
6. Dacă toate datele sunt corecte, trebuie să faci clic pe tasta "COMAND ŞI PLĂTESC". Dacă ai selectat "plata on-line" ca metodă de plată, vei fi direcţionat către service-ul de tranzacţii, prin intermediul căruia trebuie să achiţi cumpărăturile. În cazul selectării altor metode acest pas va fi sărit. 
7. Aşteaptă primirea unui e-mail cu confirmarea comenzii.



Ce trebuie să fac ca, pachetul să ajungă la mine fără probleme?

Trece adresa detaliată, corectă unde în timpul zilei o vom putea găsi pe persoana autorizată să preia pachetul. În cazul în care între orele 09:00 - 17:00 te afli în afara domiciliului, îţi propunem să treci ca adresă de livrare locul unde te afli între aceste ore 8de ex. locul de muncă).

Locul de livrare trebuie să aibă acces pentru tipul de vehicule cu care sunt livrate pachetele. Drumurile cu acces numai pentru autoturisme, instituţii închise sau cartierele închise pot împiedica cu succes livrarea pachetului. În cazul în care angajatul companiei de curierat nu va putea ajunge, poate să vă roage să veniţi personal după pachet sau să ieşiţi la drumul pe care acesta are acces. 

În cazul plăţii la livrare vă rugăm să pregătiţi suma exactă de bani.

Cum pot verifica unde se află pachetul meu?

Folosind numărul pachetului pe care îl primiţi de la noi puteţi localiza pachetul cu ajutorul:
a) Internetului - pachetul poate fi căutat aici sau aici.
b) Contactând divizia de curierat (numerele de telefon le găseşti aici).

Cum este realizată livrarea pachetului?

Angajaţii companiei de curierat fac tot posibilul pentru ca, pachetul să fie livrat personal direct către persoana care a comandat marfa. Curierul nu ar trebui să intre în locuinţe, încăperile private datorită siguranţei definite în sens larg. Livrarea trebuie realizată "la uşă".

În cazul absenţei Tale: 

a) după 3 probe de livrare fără succes, pachetul ajunge la filiala Urgent Cargus, unde va aştepta să fie ridicată timp de 7 zile lucrătoare. După această dată va fi returnat expeditorului.

Cât timp voi aştepta sosirea pachetului?

Coletele trimise de magazin sunt livrate în general intre 4-5 zile. În circumstanţe excepţionale această perioadă poate fi prelungită până la 6-7 zile (din cauza distanţei între oraşele majore). În timpul iernii poate dura mai mult din cauza condiţiilor meteorologice extreme.

Înainte de livrarea pachetului curierul mă va suna?

De regulă curierul ia legătura cu destinatarii pachetelor totuşi, nu are această obligaţie.

Pot verifica conţinutul pachetului înainte de recepţionarea acestuia?

Curierul nu poate preda pachetul şi nici mu poate permite deschiderea acestuia înainte de a primi semnătura şi în caz de nevoie banii.

Pot schimba adresa de livrare după trimiterea pachetului?

Da,se poate. În acest scop te rugăm să trimiţi un email clientelei Urgent Cargus. Schimbarea adresei ar putea cauza o întârziere a livrării de o zi lucrătoare.

Newsletter

Aboneaza-te la newsletter-ul deja acum!

Vă vom informa cu privire la promoții, vânzări la preţ redus și oferte speciale. Protejăm datele dvs. - vă poţi dezabona oricând din lista de adrese e-mail.

Alătură-te nouă

Toate drepturile rezervate © 2009-2018 4fstore.ro